Z szablonu, czy indywidualna wizytówka?

Posiadanie wizytówki to była pierwsza rzecz, na którą zwróciłem uwagę jeśli myślałem o działaniach marketingowych, jakie mogę podjąć we własnej działalności. Dopiero byłem na etapie rozpoczynania własnej firmy i jej prowadzenia i nawet nie miałem lokalu, gdzie będzie się ona mieścić, a już myślałem a wizytówkach, gdzie już wiedziałem, że stanowią potężne narzędzie marketingowe, które powinno być dobrze zaplanowane.

Etapy projektowania wizytówek

projekt wizytówki online

Zamierzałem zatrudnić kilku pracowników i dla każdego działu, który otworzony będzie w mojej firmie chciałem stworzyć inny szablon wizytówki. Jak widać zlecenie nie było proste, a wiązało się bardziej z dokładniejszym zaplanowaniem wszystkich działań. Stwierdziłem, że dobrym wyborem będzie wybranie firmy, która posiada dość niecodzienne podejście do wizytówek. Dzięki czemu poradzi sobie znakomicie z wydrukiem oraz zaprojektowaniem, czyli stworzeniem dla mnie wizytówki. Póki co zajmowałem się na własną rękę korzystając ze specjalnych szablonów i kreatorów wizytówek dostępnych w Internecie, gdyż dawały mi o wiele więcej możliwości pokazania tego, co chcę na początkowym etapie projektowania. Po stworzeniu takiego darmowego projektu mogłem już udać się do wybranych przeze mnie agencji oraz pokazać im, jak mniej więcej chcę, aby taką wizytówkę wyglądała. Mój projekt wizytówki online był dość niecodzienny i wymaga przede wszystkim wykorzystania dobrych płyt offsetowych drukarni, jednakże póki co nie martwiłem się tą kwestią i skupiłem się bardziej, aby dopracować wszystkie graficzne kwestie, jeśli chodzi o wizytówkę.

Czasem trudno jest umieścić wszystkie najważniejsze dane kontaktowe na tak małym formacie, jakim operują wizytówki, dlatego też chciałem rozmyślnie zaplanować teksty. Standardowe dane z całą pewnością wystarczą. Tylko imię nazwisko, adres telefonu, aby potencjalny klient mógł w razie zainteresowania skontaktować się z pracownikiem mojej firmy.